....

FABO har gått o blivit tykna! I lördags slängde jag skräp o i går när jag skulle gå ut hänga de på dörren....häääärligt! Va visserligen bara papper som jag hade slängt fel. Okej! De va mitt fel helt klart! Jag slarvade till de. Men de som e lite äckligt de e att dom har inte bara tagit upp mina grejer utan oxå rotat i mina papper efter en adress eller namn. Jaha!! De har dom tid o göra!! Men fixa tvättmaskiner, torktummlare, mangel o  fönster de har dom nog glömmt. Städa trapphus o källare. O då ska jag inte glömma utemiljöerna som ser fruktansvärda ut! Sopor o smuts överallt!!! O nyligen....för nån timme sedan, fick jag cykellförråds dörren i näven.....jaha....där stog jag med en dörr.....eeehhh.....hallå??.....Nån??? Päronen va i närheten o hjälpte till. Den hade gått sönder helt.....karmen o gångjärnen satt kvar i väggen....hmm!!! Jag ringer FABO men ingen svarar.....bra service!! Men skriva tykna meddelande på osorterade påsar går bra. Ska skicka en spritpenna som tack till dom: Keep up the good work!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0