!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- Varför har du gått upp i vikt då? frågar K
- Äter fel, för mkt o så slutade jag röka för ett år sedan. Svarade jag
- Man går inte upp i vikt av att man fimpar ciggen... Påpekar HON!
NÄHÄ!! WOW! Kom du fram till de helt själv??


- E de okej om vi inte går in i affären? Jag e för varm. Säger jag
- Jaja....men va skulle vi här o göra då?? Svarar HON!
De finns så där 388 gator, vägar, stigar från affären, omkring den....de e bara o välja. Och guess what??? MAN KAN GÅ F Ö R B I DEN! Fortsätta på gatan....way away från den....

Seriöst hur ska jag orka med den här kvinnan?? Har ni sett den där trevliga reklamen om svamp i underlivet. I måndags gästspelade jag med i den verkliga mitt-BS-har-svamp-i-underlivet-reklamen. In med en prilla under läppen, klia sig mellan bena, spotta ut prillan, klia lite till. Den där svampen måste vara en liten bitch!

-Jag tänker inte dra med dig ut. Tvinga dig gå om du inte vill.
Bumfuck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0