Jag e en liten mal...

Nu är de dags att ladda upp i bokhyllan. Har precis beställt Mina hemligeter Av  Sophie Kinsella och Veronika bestämmer sig för att dö Av Paulo Coelho. Har velat läsa Paulos böcker länge, men jag har hela tiden glömt av honom, men nu äntligen. Läser denna före Alkemisten. För jag har hört att efter Alkemisten e de svårt o läsa resten av hans böcker, för att man förväntar sig nåt helt annat. Och Mina hemligheter rekomenderade mtt PO, den ska va rolig o lättläst. Sen har jag ju ett anntal påbörjade böcker i hyllan.....typiskt mig.
Hmmm.....har nästan glömt av Stieg Larssons Luftslottet som sprängdes. Väntar på pocket....en?? Men jag vet inte hur länge jag kan vänta. De blir nog att jag köper den i sommar i storpocket om den inte kommit ut i vanligt pocket då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0