(Mar)drömmar...

I natt drömde jag att jag adopterade en lite flicka på 7 månader, men hon så äldre ut. Jätte söt liten flicka. O innan dess drömde jag om Rolling Stones, att dom spelade på statsbion. Jag fick plats längst fram i salen o flirtade härligt med nån av gubbar....tycker inte om då....varken i drömmen eller i verkligheten. Efter att dom spelat i 3 o en halv minut gick dom ner från scenen o drog med mig ut i deras bil. Liknade nåt som Napoleon fru skulle åkt....back then! Men jag nobbade gubben....I dont wanne...eehh....kela....with u!

De va en mardröm.

Natten till i går drömde jag att jag va ihop med Tony Richardsson..... Lite konsigt va! Men de muskelpaketet i mina armar va inte helt fel. Jag hade nog nån mer i baktankarna när jag drömde den drömmen. Så jag blev styvmorsa med till hans barn som sprang omkring. Sen va vi inte ihop längre. Då va jag på hans bröllop där han gifte sig med en annan kvinna.....de tyckte jag inte om....

De va en lite bättre dröm. Då vaknar man med ett leende på läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0