O vi ba..! O dom ba...!

Ja ba - Ha de så bra!
Hon ba - Ja, jag ska ha de så bra!

Visst kan man tolka de på olika sätt. Jag skriver oftast ner saker så fort jag kan så jag inte vrider om sanningen i hjärnan efter ett tags gnatande, o de gjorde jag så fort jag stängde ytterdörren. Skrev ner några andra inte så rumsrena ord oxå.....men de tar jag inte nu. Men kan man egentligen tolka "Ja, jag ska ha de så bra!" på nåt annat sätt än nåt tyket utrop. Ska spåna på de där.

Jag har träffat Det idag som ni kanske märker.  De började bra med K, sen så gick de bara utför o blev HON! O nu är hon blott ett streck på horisonten med Det. Sa på nåt sätt att jag inte tycker att de fungerar mellan oss o jag vill byta ut henne....mer eller mindre. Har svårt o bilda ord i rätt ordning när jag e runt henne. Hon tror mer eller mindre att jag ska utnyttja deras hjälp för hon frågar hela tiden om va jag tror dom jobbar med. Att hjälpa människor kanske?? Att va ett stöd?? De lilla stolpskottet lyssnar ju inte på va jag säger, jag förstår dig säger hon o den lilla blå gubben i min hjärna vinkar med svart vit rutig flagg.....inte för att jag vet va de ska betyda men..... Nej du förstår inte mig!! Annars hade jag inte vart så frustrerad o arg o vilja ta lugnande tabletter, minst 45 st, o dricka stora mängder sprit. Wow! Min karma e nog på topp nu....


Så läget e tyvärr så här: Antingen får jag träffa en ny person o fortsätta med R. Eller så kanske de inte finns nån som kan o har tid o då måste jag tyvärr sluta träffa R oxå. Eller *ryser* så får jag fortsätta träffa Det o försöka reda upp den stora krocken o glappet mellan oss.....o de e absolut inget valmöjlighet.... Jaja....vi får se hur de går på onsdag när jag ska träffa R, för då har dom haft ett möte. Skiter de sig totalt, så har de la vart nån mening med de här oxå.


Always look on the bright side of life....


Kommentarer
Postat av: Ia

upp till kamp emot.........K!!!

2008-04-07 @ 16:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0