Oh no they didn't!!??

Nu ska ni föreställa er att jag berättar de här för er med Mark Levengoods lugna, finska röst....

Underbara försäkringskassa!! Jag vill skicka dom härliga o ärliga hotbrev. Rakt från hjärtat in till deras klaustrofobiska kontor, rakt upp i nyllet, in i deras mun, ner i halsen, nerför luft röret o ner i tarmarna o ge dom en stor varm o lång......magkattarr!

Fick ett brev från FK idag, där de står att from April 2008 inte ska få nåt mer bostadstillägg. Dumbfuck!!!  Cry cry cry me a river!! Förvåning....anger..... Calla pappa o beklaga sig. När jag blev mig själv igen så ringde jag FK. Då fick jag prata med en trevlig o tillmötesegående, finsk kvinna! Hon förklarade för mig att eftersom min aktivitetsersätting va under nytt beslut så visste inte den människan som hade tag om mitt bostadstillägg att jag har o kommer att bli beviljad AE därför får man ingen BT heller..... De här brevet va alltså utskickat innan jag blev beviljad AE igen. Click your heels together 3 times and go fuck yourself....tänkte jag då! När jag väl insåg att jag inte behöver flytta o raka benen o sälja håret till sjuka hårlösa människor va jag en liten fucking ray of sunshin igen!

Men visst blev de här inlägget lite mildare med Marks trevliga stämma! Mer Mark åt folket....hehe....speciellt på julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0