En bra dag!

Julen varar, tydligen, ända in i påsk!
Började snöa mkt igår kväll. I morse kunde jag inte slita mig ifrån fönstret.....inte för att jag gillar o mona mina grannar. Utan för att de va vitt, vitt, vitt! Kunde inte se grannhusen för att de låg lager på lager med snö på grenarna o för att de snöade för fullt. Helt underbart! Tänkte gå ut tidigt, för då kunde jag liksom gömma mig bakom snön o halsduk. Men sen blev de planerat att päronen o mina två syskonbarn skulle komma hit. O när vi gick till affären, jag, mamma o Emelie gick, hade de töat en del o inte snöat på en stund. Den där minste stog utanför affären o mässade "Jag e inte lat! Jag e inte lat!" Pga att jag sagt till henne att hon va lat. Hon fick sitta på pakethållaren till affären, i vagnen i affären o sen på cykeln igen hem.

Barnen ska va nere hos mormor o morfar nästan hela veckan tror jag.....förhoppningsvis kommer dom hit fler gånger innnan lördag. För på lördag blir de ju halvparty, fyller ju år då!

Skönt att för en gångs skull må bra o inte svettas hejdlöst för att de e barn i närheten. Kul att vara normal! Kul att kunna leka med dom utan problem. Kul, kul, kul!!!

Igår såg jag Björn Gustafsson o Henrik Shyffert i samma dusch! Inte helt fel....Med en kamera oxå. De blir bara bättre. Shyffert filmade Björn när han visade att man kunde kombinera träning o duscha. Why not!?  Han hade kallingar på sig....men tyvärr inte Shyffert!


Min katts smeknamn e Boobs....


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

hej!
Lägg in den koden i din kodmall, precis på samma sätt som du har lagt in koden för din statistik..=)

2008-03-24 @ 22:40:44
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0