Jag e bäst!

Idag kan jag faktiskt säga de. De brukar jag inte göra o jag brukar aldrig tycka att de jag gjort e bra eller tillräckligt. Men idag har jag inte bara avklarat dagen uppdrag med guldstjärna, utan oxå gjort mer än de....mkt mer!!

Men okej nu tycker jag att jag e löjlig igen. De brukar jag göra efter att jag berättat för nån va jag har uppnått, sånt som e stort för mig e ju inte så stort för en vanlig normal människa.....kanske.....fast ni/dem förstår va jag går igenom. Jag har jätte svårt att berätta för nära o kära va jag gjort utan o känna mig uuuurrrlöjlig "Tjoho tjoho! Jag har vart inne på Pressbyrån!!" "Grattis Emma! Bra gjort!" Eeeehhhh.....

Men de e ju lite därför jag har den här bloggen, så jag kan komma över den känslan.

O inte bara allt jag gjort. Vi har pratar en hel del....som vanligt. Men mer praktiska grejjer. Dags för en lite utvärdering av 3 ½ år...så länge har jag träffat PO.  De ska bli en första. Men de e bara fär att de senaste året har jag liksom vetat exakt va jag ska göra, därför har vi bara kunnat.....hmm....tuta o köra.....(?) De ska bli intressant. Jag ska själv göra en lista på allt jag gjort, stort som smått. O så ska jag sätta upp ett mkt större mål som jag kan sträva efter....även om jag inte kommer ända fram så e jag iaf NÄSTAN där....

Och så har jag börjat fundera på om jag ska lägga upp KBT(Kognetiv beteendesterapi) listan här....kanske e på tiden o börja med den....har vart lite feg med den än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0