Schtånk!!

Andas in, andas ut... Tror de e så man gör iaf. Har ingen panikattack, har bara tränat som en blå....ca50 min. Innan dess va jag ute o gick med R. Först tog vi en liten runda, sen blev de affären, gick jättebra! Sen tog vi en runda till. Hon kom 10.30 o vi sa hej då vid 11.45. Då blev de en bra promenad.

Igår va jag ute med PO. Åkte bil, de gör vi alltid. Nu går de bara framtåt hela tiden, gör lite mer för varje gång. Har varken stått still eller gått bakåt. Wounderbaaaart! Jag är både stolt o förvånad över mig själv.

I måndags va K här....lite för mkt snacka o dötid tycker jag. Vi gick till affären, men de blåste o snöade så de gick knappt o va ute tyvärr. Men jag känner att jag måste sätta en gräns. Som idag tex. gick jag o R ut direkt, o nästa gång vi ska träffas ska jag möta henne ute o så får vi hoppas att man kan tänja på gränserna för varje gång. Glömde säga de till K....

De här blir nog bra. Förbannat bra!
Träningen håller jag ju på med, ska göra de varje dag eftersom jag sitter stilla så mkt. O den mentala träningen rullar på för fullt. Nu har jag bara de där med maten kvar....måste lära mig äta mer varierat o oftare. Visst vill jag gå ner lite i vikt, men de e inte därför jag gör allt de här. Vill helt enkelt bara må bra.


Kommentarer
Postat av: Ia

Du bist bascht!!!!!!

2008-03-20 @ 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0