....

image146

Kommentarer
Postat av: Ia

U can do this.....det vet jag!Kosssss pa dig!

2008-05-15 @ 19:28:07
URL: http://swedecaroline.blogspot.com
Postat av: vindensmelodi

Förstår dig precis ;-) Det ÄR inte lätt, men det går ändå att ta sig igenom det,,,jag lovar :-) Men det är ett tufft arbete att utföra, och jag tycker att det låter helt underbart att du kan ha mamma med dig,,,, tänk om du inte hade nå´n som ville vara med och stötta. Visst är det pissigt att känna att man inte fixar saker och ting själv, men den dagen kommer den med,,, tids nog, stressa inte upp dig över det, utan ta ett steg i taget. det är ju suveränt att slippa backa i alla fall.
det finns en intressant bok som jag har läst, som heter:
"Fri från oro, ångest och fobier" Av Lucinda Basset. den är bra och tänkvärd, jag har den själv i bokhyllan :-)
I och för sig finns det ju tusen självhjälpsböcker,,,men man måste ju solla mellan alla goda viljor också, och ta till sig det som man själv känner tilltalar en,,,och den boken tyckte jag var bra och fin och gav hopp. :-))
hoppet är viktigt, och frmatidsvision!

Go girl!

2008-05-16 @ 20:20:18
URL: http://vindensmelodi.blogg.se
Postat av: vindensmelodi

Oj, nu blev det fel,,,

Boken heter "Befriad från ångest" av lucinda Basset.
Jag har en annan som heter fri från ångest,,,,
jag har ett antal så´na böcker i hyllan :-)) ;-)

2008-05-17 @ 09:59:41
URL: http://vindensmelodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0