20 cm av rent nöje...


Kommentarer
Postat av: Johanna

You are welcome! Hehe! Nu skrev du ju inte allt vad du menat på att du skulle ha det lilla tornet på 20 cm till, hrm-hrm... Vill inte chocka dina blogg-läsare eller??? Jag förstår det ... ;-)

Såååå när ska du studera till ngt kreativt yrke? För det ska du veta att du heeeeelt har förutsättningarna till det! Tro mig, jag har pluggat med folk som inte hade ens hälften av din kreativitet, och de trodde de hade ngt.... ;-) Jag skulle ge dig fria händer att inreda hos mig utan tvekan! Whenever!!!!

Ha det!!!!

2008-09-27 @ 16:05:35
Postat av: Emma

Tack! Du e la go Johanna!!=) Som tack ska jag försöka....nån gång...i framtiden, slutföra uppdraget från dig. En vacker dag kanske de dyker upp något här....who wet!!?? Eller så kanske jag dyker upp som blast från ett past med en kofot o lite färg.

2008-09-27 @ 20:42:10
URL: http://twistedlittlesister.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! Kom och blasta på bara ;-) Ta med alla färg du vill, men ... vad ska du med kofoten till? Hmmmm ....

2008-09-29 @ 11:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0